Bestellen en retourneren

  1. Je kunt via deze webshop wijn bestellen door deze te selecteren, in je winkelwagen te plaatsen en het bestelproces af te ronden. Je kunt dit eenmalig doen of een account aanmaken, dit laatste maakt het eenvoudiger wanneer je op een later moment vervolg-aankopen doet.
  2. Als je liever niet online koopt, kun je ook altijd bestellen via email (info@wijnopdronk.nl) of telefoon (06-15860119).
  3. Betaling via de webshop geschiedt via Ideal, Credit Card of Paypal. Wil je anders betalen, neem dan contact op via email (info@wijnopdronk.nl) of per telefoon (06-15860119).
  4. Bij de bestelling kun je het gewenste factuur- en bezorgadres invoeren. Geef hierbij je geboortedatum aan. Je moet 18 jaar of ouder zijn om te mogen bestellen. Een wijn cadeau geven is eenvoudig door als bezorgadres het adres van de gelukkige aan te geven. Op verzoek doen wij er graag je persoonlijke boodschap bij.
  5. Na ontvangst van de bestelling en betaling wordt het product zo snel mogelijk en uiterlijk binnen drie (3) werkdagen verstuurd, tenzij je ervoor hebt gekozen de wijn af te willen halen (zie hierna onder 7). Als je de wijn eerder wil ontvangen, neem dan even telefonisch contact op. Vaak is verzending binnen één (1) werkdag ook mogelijk. Je ontvangt een verzendbevestiging met de trackingcode van DPD. Hiermee kunt u de transportstatus van je bestelling bekijken op de website van DPD. In en om Den Haag bezorgen wij vaak zelf.
  6. De verzendkosten binnen Nederland (m.u.v. de eilanden) zijn € 7,50. De verzendkosten vervallen bij bestellingen boven de € 150.
  7. Je kunt je bestelling ook afhalen in onze opslag die is gevestigd op het adres Balistraat 81B, 2585 XN Den Haag. Wij zijn open op zaterdag van 14.00 tot 17.00 en op afspraak. Je kunt in de Balistraat ook wijn uitzoeken en meenemen. In de huiskamer van onze opslag houden wij regelmatig proeverijen.
  8. De bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is verzonden. Neem daarvoor per email (info@wijnopdronk.nl) of telefoon (06-15860119) contact met ons op.
  9. Controleer direct na ontvangst of je bestelling onbeschadigd en compleet is geleverd. Wanneer flessen beschadigd zijn of ontbreken, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via email (info@wijnopdronk.nl) of telefoon (06-15860119).
  10. Wanneer de wijn, om welke reden dan ook, niet naar tevredenheid is, kan deze geruild of geretourneerd worden. Ruilen of retourneren dient binnen 14 dagen na ontvangst van het (laatste) fles te gebeuren. De wijn dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden teruggezonden of ingeleverd te worden bij Wijn op Dronk Balistraat 81B 2585XN Den Haag. De wijn moet worden vergezeld van een ingevuld retourformulier. Een modelformulier vindt je hieronder en kun je hier DOWNLOADEN. De kosten van een retourzending zijn voor jouw rekening.
  11. Na ontvangst van de wijn zal Wijn op Dronk je binnen 14 dagen terugbetalen. Dit is inclusief verzendkosten, tenzij alleen een deel van de bestelling wordt teruggezonden. Voor terugbetaling wordt hetzelfde betaalmiddel gebruikt als waarmee bij aankoop is betaald.
  12. Wanneer een fles kurk heeft of een ander technisch gebrek, kan deze worden omgeruild voor een nieuwe fles. Indien de wijn niet meer op voorraad is, kun je kiezen uit een andere wijn of terugbetaling. Deze kurkgarantie vervalt zes maanden na aankoop.
  13. Wijn op Dronk probeert altijd wijn van zeer goede kwaliteit te leveren. Mocht je toch op- of aanmerkingen hebben, neem dan contact op met ons. Indien een klacht niet door ons opgelost kan worden, kan je een klacht indienen bij de Stichting Webshop Keurmerk (keurmerk.info/nl/consumenten/melden/). Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. De klacht kan worden voorgelegd bij de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).